Misterne ryciny ze starych ksiąg botanicznych oraz ilustracje z encyklopedii to niektóre z inspiracji, które towarzyszyły nowej polskiej marce No Sugar przy tworzeniu swojej pierwszej kolekcji „Mysterious Forest”. To propozycja dla dzieci, które pragną być dorosłe, stworzona przez dorosłych, którzy dbają o swoje wewnętrzne dziecko.
W kolekcji AW19 nadruki są wypełnione po brzegi fascynującymi formami roślinnymi i zwierzęcymi oraz innymi niesamowitymi leśnymi kształtami. Nasycona paleta barw podkreśla niezwykłość leśnego świata. Głęboka zieleń, musztarda, czerwień – wszystko utrzymane w ciemnej tonacji – nadaje to ubraniom nuty mistycyzmu i tajemniczości – i wciąga do świata wykreowanego przez markę No Sugar. Połączenie ciekawych form (np. kuloty czy tuniki) z zachwycającymi, oryginalnymi printami czyni stylizacje wyjątkowymi.
Otwórz galerięJak mówią twórcy marki jest ona odpowiednia na włóczęgę po miejskiej dżungli, samotną wyprawę na koniec ogrodu i podróże po ziemskim kosmosie. Idealna dla niepokornych indywidualistów samodzielnie podejmujących decyzje. Amatorzy No Sugar czerpią energię z wnętrza. Pobudza ich ciekawość życia, chęć podążania własnymi drogami oraz odkrywania świata „po swojemu”. Myśl przewodnia marki to kształtowanie dobrego gustu od najmłodszych lat, zaszczepienie w dzieciach dbałości o estetykę oraz zamiłowania do piękna.
Kolekcja dostępna jest na www.nosugarwear.com