Najnowszy projekt marki Looks by Luks DIVERSITY to dowód na to, że różnorodność oznacza piękno. Inspirowana odmiennymi kulturami, zrzeszająca cztery inspirujące artystki kolekcja, to nie tylko cudowne wzory i przepiękna kampania, ale przede wszystkim dowód na to, że słowo „inna” znaczy jedyna w swoim rodzaju, wyjątkowa.
My, kobiety musimy trzymać się razem! Tak wiele nas łączy, choć równie wiele dzieli – pochodzenie, historia, kolor, kultura. Mimo tego, wszystkie od najmłodszych lat chcemy być pewne siebie i swoich możliwości. Według Looks by Luks przepis jest prosty i dostępny dla każdego.
„Serwujmy naszym małym kobietkom, na śniadanie, dobre wartości okraszone dawną humoru. Nie karmmy stereotypami. Na obiad dorzućmy solidną porcję miłości. Uczmy je, że to nasza odmienność czyni z Nas najpiękniejsze istoty na świecie. Na deser pokażmy, że dystans do siebie to klucz do sukcesu”.
DIVERSITY zachwyca soczystymi kolorami, zaraża ogromną dawną energii i optymizmu. Symbolizuje wiarę w lepszą przyszłość – pełną tolerancji i przestrzeni do spełniania własnych marzeń. W kolekcji pojawiły się cztery autorskie wzory, a każdy z nich subtelnie nawiązuje do pochodzenia i historii.
- African Clash – autorką printu jest Natalia Trochowska. Wzór inspirowany skąpaną w słońcu afrykańską sawanną.
- Yuzen Paper – inspirowany japońską harmonią. Zaprojektowany przez Nataszę Kwiatkowską.
- Arabic Paisley – arabskie światło w towarzystwie symetrycznych mozajek, którego autorką jest Pola Augustynowicz.
- Fearless Females – projekt Karoliny Niedzielskiej nawiązujący do szeroko rozumianej kobiecości i siły.
Looks by Luks to koncept słynący z oryginalnych nakryć głowy. Doskonale znamy zachwycające, ręcznie wykonane turbany, opaski i gumki do włosów. Oprócz tego, w tym sezonie marka wprowadziła nowe produkty: szlachetne, lniane kimona, które krojem nawiązują do klasycznych japońskich YUKAT. Dostępne w rozmiarach dla mam i córek, dlatego w prosty sposób można stworzyć zestawy #matchymatchy.
Cała kolekcja to pochwała kobiecości. Ukazuje piękno i wyjątkowość w prostocie i naturze. Warto zaznaczyć, że część dochodu ze sprzedaży produktów tej kolekcji zostanie przeznaczona na wsparcie fundacji KOSMOS, której celem (tak jak DIVERSITY) jest wzmacnianie poczucia siły i wartości dziewczynek i kobiet oraz tworzenia środowiska wolnego od ograniczających je stereotypów.
Otwórz galerię