fbpx

Współpraca z nami

>

Dla wystawców

Zapraszamy do udziału w czwartej edycji największych w Polsce targów internetowych poświęconych szeroko rozumianej modzie dziecięcej. Na tej stronie dostępne są wszystkie informacje związane z udziałem w targach jako wystawca.

Informacje ogólne

Targi online to wydarzenie przede wszystkim o charakterze promocyjnym, a dodatkowo sprzedażowym – w odróżnieniu od targów stacjonarnych, ma duże przełożenie na media społecznościowe i strony www wystawców – gromadzona jest publiczność marki, czyli potencjalni przyszli klienci. Podstawą prezentacji jest film wideo lub live, który jest “symulacją” rozmowy z klientem podcza targów stacjonarnych, czyli dokładne pokazanie produktów i przedstawienie marki. Wraz z udziałem w targach otrzymujecie również szeroki wachlarz działań promocyjnych, który pozwala na budowanie rozpoznawalności marki. Wydarzenie promowane jest poprzez FB Ads, patronów medialnych oraz ponad 20 współpracujących influencerek (m.in. Lili Antoniak, Marta Mielczarska, Gosia Bednarczuk czy Dominika Polak). Statystyki 3 edycji były imponujące: 169 000 osób zasięgu, 7 700 wyświetleń strony z wydarzeniem, ponad 5 500 odsłon targowej podstrony www.

Głównym miejscem targów jest dedykowane wydarzenie na FB: bit.ly/modnedzieckoKIDDOSTYLE2021 – to tu wystawcy dodają swoje prezentacje w dniach 20-21 marca 2021 roku. Prezentacje będą udostępniane również na naszej grupie na FB “Łowcy dziecięcych promocji” (ponad 11 0000 osób): www.facebook.com/groups/kiddostylepl/, wstawiane przez nas na IG TVwww.instagram.com/kiddostylepl/channel/ oraz dostępne na naszej stronie www. Nowością tej edycji będzie magazyn targowy kiddoSTYLE w formie pdf oraz prezentacje wideo kiddoTV kiddoTRENDS (przegląd rynku) przygotowane przez redakcję kiddostyle.pl – na początku każdego dnia targów (więcej na ten temat można przeczytać w dalszej części strony).

Wszystkie rabaty / oferty powinny obowiązywać w dniach 20-22 marca 2021 r. na jedno hasło: kiddostyle – nie musi ono obejmować całego asortymentu – mogą to być wybrane kategorie czy też specjalnie dedykowana zakładka – ważne jest, aby było to jasno zakomunikowane. Rabat nie jest elementem obowiązkowym.

Targi są podzielone na bloki tematyczne – rejestrując się należy zaznaczyć kategorię, w które zaprezentowana będzie marka. W przypadku, gdy produktów jest dużo, a asortyment zróżnicowany, można zarejestrować się do drugiej kategorii – wymagana jest wtedy osobna prezentacja. O kolejności materiałów w ramach danej sekcji decyduje kolejność zgłoszeń. Dodatkowo informacja o tym jakie inne produkty oferujcie (z jakich kategorii) znajdzie się w zakupowniku targowym. Harmonogram służy głównie uporządkowaniu prezentacji – jak wynika z analizy poprzednich edycji nie ma zależności między efektami a dniem czy godziną publikacji.

Kategorie (organizator zastrzega sobie prawo do łącznia kategorii lub korekty nazw):

  • Sobota (20.03): odzież  /  obuwie i dodatki (czapki, opaski, spinki)  /  podróże (miejsca oraz akcesoria podróżno-spacerowe) / STREFA WYPRZEDAŻY
  • Niedziela (21.03): wyprawka noworodkowa  /  dla mam/rodziców  /  wyposażenie pokoju i tekstylia  /   zabawki i książki  /  kosmetyki, jedzenie i akcesoria

Dla marek, którym zależy na wyprzedaniu poprzednich kolekcji utworzyliśmy nową kategorię STREFA WYPRZEDAŻY – jej cena jest nieco niższa (99 zł + VAT dla uczestników poprzednich edycji, 119 zł + VAT dla nowych uczestników) i  nie wymaga prezentacji wideo.

Zachęcamy do dołączenia do grupy na FB do bieżącej komunikacji i współpracywww.facebook.com/groups/kiddoPR/ – można jako fanpage, ale rekomendujemy też indywidualnie – plus to otrzymywanie powiadomień, gdy pojawia się coś nowego.


Rejestracja

Przed rejestracją prosimy o uważne zapoznanie się z całą treścią niniejszej strony oraz o przygotowanie:

  • jedno KWADRATOWE zdjęcie (nie logo, nie grafikę, nie kolaż) bez napisów i logo – będzie użyte do przedstawienia wystawcy na naszym szablonie
  • krótki opis marki/sklepu – JEDNO podsumowujące zdanie (w 3 osobie) do przedstawienia wystawcy, po którym czytelnicy zorientują się co będą mogli kupić NA TARGACH

Warto  również przejrzeć influencerki, z którymi można współpracować w ramach targów (tutaj lista) – w formularzu należy wskazać ewentualne wybory.

Link do formularza rejestracyjnego: bit.ly/targi-kiddostyle-SS21-rejestracja

Cennik:

  • dla uczestników poprzedniej edycji: 129 zł + VAT (158,67 brutto),
  • dla nowych uczestników: 149 zł + VAT (183,27 brutto),
  • prezentacja w kolejnej kategorii: 50% ceny wyjściowej

Druga tura rejestracji trwa od 1 do 15.03.2021.

W kwocie udziału w głównym wydarzeniu zawierają się następujące świadczenia:

  • prezentacja na głównym wydarzeniu targowym
  • prezentacja na grupie FB “Łowcy dziecięcych promocji”
  • prezentacja na IG TV + zajawka w relacji + podlinkowanie do sklepu
  • 30-minutowa konsultacja tel/online w zakresie przygotowania prezentacji i budowania wizerunku marki
  • wpis wystawcy (lub aktualizacja) na Planecie Marek oraz krótki artykuł produktowy na portalu kiddostyle.pl
  • obecność w zakupowniku targowym (tu można zobaczyć jak wyglądał w poprzedniej edycji)
  • przedstawienie wystawcy na stronie www targów: zdjęcie z podlinkowaniem do Planety Marek, www marki, info o rabacie (pojawi się w momencie startu targów) + link do prezentacji (po jej opublikowaniu na wydarzeniu)
  • przedstawienie wystawcy na wydarzeniu – po 4 marki (tak, aby wszystkie zdjęcia są widoczne)
  • przedstawienie wystawcy w relacji na IG i FB – każda marka pojedynczo – zapisywane w wyróżnionych relacjach wraz z podlinkowaniem do sklepu

Harmonogram działań

do 28.02: pierwsza tura rejestracji obejmująca współpracę z influencerkami
od 01.03: działania organizatora promujące targi
do 10.03: przesyłanie produktów do influencerek
do 10.03: przesyłanie materiałów do magazynu targowego i produktów do kiddoTV
do 15.03: druga tura rejestracji
15-21.03: prezentacje produktów przez influencerki
do 17.03: przesyłanie prezentacji do organizatora przez wetransfer.com
do 20.03: samodzielne wgrywanie prezentacji na wydarzenie
20-21.03:
 targi online
20-22.03: obowiązywanie rabatów targowych


Dodatkowe działania promocyjne

(chęć realizacji każdej z nich należy zaznaczyć w fomularzu zgłoszeniowym)

Każdemu z wystawców proponujemy bezpłatny wpis w naszej Planecie Marek oraz artykuł produktowy. W tym celu należy przygotować następujące materiały i przesłać na adres mailowy redakcja@kiddostyle.pl

  • Planeta marek: logo + krótki opis marki + 3-4 wyróżniające zdjęcia
  • Artykuł: 10-20 zdjęć wizerunkowych (nie packshoty) + krótki opis kolekcji/produktów, który będzie bazą dla redakcji do przygotowania treści.

Współpraca z influencerkami (wyłącznie przy rejestracji w 1 turze)

Nasze ambasadorki oferują możliwość współpracy barterowej  – będą pokazywać marki biorące udział w targach – wybiorą je z listy z pierwszego terminu rejestracji – wszystkie ustalenia są za naszym pośrednictwem. Pod tym linkiem znajdziecie pełną listę wraz z informacji o typie prezentacji i ilości i wieku dzieci: kiddostyle.pl/modne-dziecko-ss21-targi/dla-wystawcow/influencerki/

Reklama w magazynie targowym i programie wideo kiddoTRENDS

Nowością tej edycji jest elektroniczny magazyn (do pobrania pdf) z artykułami redakcyjnymi – będą to informacje o trendach, wywiady i zestawienia plus oczywiście program targów i lista rabatów. Będzie on dostępny na stronie targowej, w newsletterze oraz 5-krotnie zajawiany na wydarzeniu. Pojawi się też post na fanpage’u i IG, które będą wsparte FB i IG Ads. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej reklamy (grafika dostarczana przez markę) w magazynie:

1/3 strony – 49 zł + VAT
1/2 strony – 69 zł + VAT
Cała strona – 99 zł + VAT
Okładka (zdjęcie lifestyle) – 299 zł + VAT

Każdy dzień targowy będzie zaczynał się od 10-15 minutowej prezentacji kiddoTV kiddoTRENDS przygotowanej przez redakcję kiddostyle.pl. Film ten będzie obecny również na głównym fanpage’u i IGTV, a także w osobnym artykule na www. Dodatkowo wsparty działaniami reklamowymi. kiddoTRENDS to przegląd nowości na nadchodzący sezon (sobota) oraz ciekawe pomysły na prezenty dla dzieci w różnym wieku – począwszy od baby shower, a skończywszy na 7-8 latkach (niedziela). Dostępne są następujące możliwości prezentacji:

Minutowa prezentacja produktu/produktów – 89 zł + VAT oraz prezentowany produkt/produkty (indywidualne ustalenia z każdą z marek) – limit produktów na markę: 3.

Z powyższych opcji mogą skorzystać zarówno wystawcy jak i firmy nie prezentujące się na targach. Oba materiały będą promowane również po zakończeniu targów, aż do czerwca 2021 r. Limit miejsc ograniczony – decyduje kolejność zgłoszeń.

Współpraca testingowa z kiddostyle.pl

Testowanie produktów przez redakcyjne dzieciaki, gdzie skupiamy się na kwestiach użytkowych i oczywiście modowych.

Testing „mini” (wartość przekazywanych produktów ok. 250 zł) – w zamian otrzymujecie:

  • dłuższy artykuł produktowy na portalu (możliwe) główne zdjęcie naszego autorstwa + 5 linków w treści
  • stories na Instagramie i FB (z kilkoma naszymi zdjęciami i/lub filmikami) z podlinkowaniem do sklepu – 4-5 klatek
  • „spersonalizowany” (czyli z naszą recenzją produktu) post na Facebooku  i IG + nasze zdjęcia (ok. 10)

Testing standardowy (przekazanie produktów o wartości ok. 700 zł) – w zamian otrzymujecie:

  • publikację (recenzję) wraz z relacją zdjęciową naszego autorstwa na portalu kiddostyle.pl/artykuly/testujemy/ – to ok. 30 zdjęć, które potem możecie wykorzystywać w swoich socialach
  • stories na Instagramie i FB (z kilkoma naszymi zdjęciami i/lub filmikami) z podlinkowaniem do sklepu – 4-5 klatek
  • 2 posty na Facebooku (jeden ze zdjęciami, drugi podlinkowany) i 2 posty na Instagramie (jeden galeria zdjęć, drugi to zajawka osadzona w naszej grafice) – wsparte reklamą FB i IG Ads

Prezentacja targowa

  • Prezentacja to nagrany materiał wideo albo transmisja live; parametry: długość 1-10 minut, format .mp4, max. wielkość: 650 MB, proporcje 9:16 lub 16:9 (rekomendujemy orientację poziomą), co najmniej 30 kl./s, minimalna rozdzielczość 720 pikseli; plus 3 kwadratowe zdjęcia i krótki post
  • Zachęcamy do “schowania” w prezentacji dodatkowych atrakcji dla oglądających np. większy rabat na inne hasło dla pierwszej osoby lub jakiś gratis – i poinformowanie o tym w poście z prezentacją
  • Każdy z wystawców “występuje” na wydarzeniu jako fanpage reprezentujący markę/sklep
  • Zapewniamy pomoc techniczną przy wgraniu prezentacji
  • Tutaj można podejrzeć jak wyglądały prezentacje w poprzedniej edycji:

Działania promocyjne i udostępnienia

W celu informowania o targach w swoich mediach społecznościowych można skorzystać z przygotowanych przez nas grafik.

Na FB należy linkować bezpośrednio do wydarzenia targowego Modne dziecko KIDDOSTYLE 2021 – targi online: https://bit.ly/modnedzieckoKIDDOSTYLE2021 i oznaczajcie nas @kiddostyle – dziecięcy portal modowy / @kiddostylepl. Zachęcamy również do dodania wydarzenia do swojego fanpage’a – dzięki temu będzie ono wyświetlane również u Was – aby to zrobić trzeba wejść na wydarzenie, kliknąć “…” w prawym górnym rogu (pod zdjęciem głównym) i wybrać opcję “Dodaj do strony”.

Na IG stories oznaczać @kiddostylepl – u nas w bio jest aktywny link  – możecie też podawać łatwiejszy do “przepisania” link do wydarzenia: bit.ly/modnedzieckoKIDDOSTYLE2021

Dlaczego akurat wydarzenie na Facebooku (a nie inna forma?)

Ponieważ padają takie pytania, poniżej znajdziecie przewagi tego formatu nad pozostałymi: stroną www, stroną główną fanpage’a czy relacjami – są to u nas opcje “wspierające”.

  • gromadzimy konkretne osoby zainteresowane tematem – dzięki temu otrzymujemy prawdziwe statystyki
  • uczestnik klikając “wezmę udział” lub “interesuję się” dostaje powiadomienie o starcie wydarzenia
  • wystawcy sami dodają treści jako fanpage – dzięki temu jest bezpośrednie przekierowanie do mediów społecznościowych marki, a także możliwość “puszczania” reklam do osób, które widziały film targowy
  • uczestnicy mają możliwość publicznego reagowania i komentowania
  • treści targowe nie mieszają się z innymi wpisami, wiadomo gdzie je znaleźć
  • prezentacje są dodawane wg ustalonego harmonogramu dzięki czemu czytelnik może je łatwo odnaleźć
  • każdy post ma swój unikalny link, który można wkleić u siebie na fanpage’u lub www i przekieruje konkretnie do danej prezentacji na wydarzeniu
  • wydarzenie w każdym momencie (również po jego zakończeniu) można łatwo odszukać
  • wystawcy mają bezpośredni dostęp do statystyk swojego posta
  • wiarygodne i łatwo mierzalne statystyki

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: wspolpraca@kiddostyle.pl; tel. 506 111 741


Patroni medialni:
Branża dziecięca | Świat zabawek | Mama Mia | Dziecko w Warszawie | Mymamy.pl | Dzieci | Mama w sam raz | Miasto dzieci | Dobra Mama | Mama Klub | wrolimamy.pl | przedszkola.edu.pl | Mój przedszkolak | Mamy czas | Świadoma mama | Familie.pl | Mamo Pracuj | Baby Go | Rynek Zabawek |

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share